טורניר פוקר מיוחד לחברי קהילת Xbox Israel Community יערך במוצאי שבת הקרובה, ויש פרסים

מאת: לידור אטיאס

שוב אנחנו חוזרים לאירוע יוצא דופן בנוף הישראלי ולקהילת ה-Xbox המובילה בישראל. קהילת Xbox Israel Community, אשר מנהליה הם הגיימרים הותיקים והמנוסים ביותר בתחומם המקיימים פעילות ענפה לחבריה. פעילות זו כוללת שאלות ותשובות, חדשות חמות ותדירות ודיונים שונים בכל תחומי ה-Xbox בעולם ובישראל. הקהילה מונה כיום כ-2800 שחקני Xbox ישראליים ונמצאת במגמת עלייה מתמדת.

מה בתפריט? אז לאחר הטורניר הנהדר של Forza Motorsport 6 ואירוע שני בתערוכת אוטומוטור, כעת הגיע הזמן לאירוע יוצא דופן נוסף והוא טורניר פוקר איכותי למבוגרים בלבד.

טורניר הפוקר המדובר יערך במסגרת המשחק החינמי Prominence Poker ובו ישתתפו 6 שחקנים עם רשימת המתנה של עוד 6.
מתי? מוצאי שבת הקרובה, ה-27 באוגוסט, החל מהשעה 19:00 ועד השעה 21:00.
מה הפרסים? המקום הראשון יזכה במנוי EA Access לחודש ימים והמקום השני במנוי Xbox Live Gold לשבועיים. כל הפרסים באדיבות Media Game.
מה צריך? מכשיר Xbox One, המשחק החינמי Prominence Poker (לחיצה כאן תוביל אתכם לעמוד ההורדה של המשחק), מיקרופון ואוזניות המותאמים למכשיר, מנוי Xbox Live Gold, סכום כסף משחק ראשוני שבין 100 ל-1000 דולרים לפני המשחק בטורניר וציון שם הגיימרטאג שלכם בפוסט המיועד לכך (הפוסט המוצמד בעמוד האירוע של הטורניר בפייסבוק, עברו אליו בלחיצה כאן).
מה הגבלת הגיל? בטורניר יכולים להשתתף רק שחקנים מגיל 18 ומעלה, כיאה לסוג המשחק.

מידע על Prominence Poker:

לטובת מי שלא מכיר את המשחק, הרי לכם מעט מידע עליו - בניגוד להרבה משחקי פוקר אחרים שמשתייכים באופן מובהק לקטגוריית משחקי הארקייד, Prominence Poker הוא דווקא סימולציית פוקר ריאליסטית, בה אתם משתייכים לסיעה מסויימת במשחק וכל שעליכם לעשות הוא לנצח כמה שיותר משחקים על מנת לפגוש, בסופו של דבר, את מנהיג הסיעה שלכם, ולאחר מכן את ראש העיר המסתורי של Prominence, שהוא האוטופיה במיטבה במשחק הזה.

המשחק עצמו זמין כבר כעת ל-PC וה-Xbox One, ובקרוב יהיה זמין גם ל-PS4 בחינם. טריילר באורך של קצת פחות מדקה זמין לצפייה כאן:
בנוסף לכך, על אף שבסופו של דבר לא המציאו פה את הגלגל, במידה ואתם טובים בפוקר או מומחי חשבון ויודעים לספור קלפים, עומדים בתנאי הקבלה לההשתתפות בטורניר, אבל עדיין לא ניסיתם את Prominence Poker, מאוד מומלץ להתנסות מעט בממשק של המשחק עוד לפני הטורניר (הוא מתקיים רק בעוד 3 ימים, וזה די והותר זמן לדאוג להתנסות ראשונית בטרם ההשתתפות בטורניר, לא לשכוח להגיע בידיים מלאות עם כסף משחק, זה בהחלט לא מסובך מידי).

אלא שאם חשבתם שמארגני הטורניר לא ידאגו לכם לאפשרות צפייה בו, אתם טועים. הטורניר ישודר בשידור חי ב-Twitch הרשמי של הקהילה על ידי אחד ממנהליה. לכניסה לשידור לחצו כאן.

מה דעתכם על הטורניר? האם אתם מתכוונים להשתתף? ספרו לנו בתגובות ואל תשכחו להצטרף לקהילת Xbox Israel Community אם אתם רוצים להיות חלק מקהילת ה-Xbox הגדולה בישראל וגם על הדרך לפרגן לנו בלייק 
בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.