"קומיק-קון" - סיכום חדשות היום השלישי (והאחרון) של הכנס

מאת: נהוראי מבורך כחלון

אמש הגיע כנס "קומיק-קון" ליומו השלישי והאחרון לצערנו הרב (כי בהחלט היינו רוצים שהוא יימשך לנצח!), ואנחנו כאן כדי לסכם לכם את כל החדשות והאירועים המרכזיים שהתרחשו בו.
בראש ובראשונה יש לנו את חברת .Warner Bros שקיימה תצוגה גדולה לסרטיה העתידיים, בה היא הקרינה טריילרים רבים, העלתה לקהל ולמעריצים את רמת הציפיות ובגדול, ובהחלט גנבה את ההצגה. בין היתר, שוחררו טריילרים לסרטי DC העתידיים, וגם טריילר לסרט המצופה למדי "קונג: אי הגולגלות". את הסיקור המלא אודות שהתרחש שם בתצוגה, תוכלו לקרוא כאן. לדעתי האישית, אין ספק ש-.Warner Bros היא המנצחת הגדולה של היום הזה, כנראה בגלל שהיא היחידה שטרחה לשחרר לאינטרנט את כל אשר הקרינה בתצוגה עצמה.

בנוסף, ישנן חדשות נוספות מאת .Warner Bros. מחלקת סרטי ההנפשה הפופולרית של החברה תשחרר כבר בשבוע הבא את סרטה הבא, "באטמן: הבדיחה ההורגת" השנוי במחלוקת, אך כבר כעת זכינו לדעת כי החברה החלה לפתח שלושה סרטים נוספים: "ליגת הצדק האפל", "הטיטאנים הצעירים: חוזה יהודה" ו"באטמן והארלי קווין". כל השלושה טרם קיבלו תאריכי יציאה סופיים.

עוד מאת .Warner Bros - רשת הטלוויזיה The CW אשר בבעלותה קיימה גם כן תצוגה, אשר התרכזה בסדרות גיבורי-העל הידועות שלה. בתצוגה שוחררו טריילרים לרוב המוחלט של עונותיהן החדשות של הסדרות, ואת הסיקור המלא אודות שהתרחש שם בתצוגה, תוכלו לקרוא כאן.

הבאים בתור למרכז הבמה היו אלו Marvel. לאחר שכבר ביום הראשון של הכנס התקיימה תצוגה לסדרותיה ברשת "Netflix", אשר את הפירוט על כך תוכלו לקרוא כאן, וביום השני התקיימה תצוגה לסדרתה "סוכני ש.י.ל.ד.", אשר את הפירוט על כך תוכלו לקרוא כאן, כך שאמש הגיע זמנה של Marvel להתרכז בסרטי הקולנוע שלה. החברה הציגה טריילרים רבים והצצות רבות לסרטיה העתידיים, אך שחררה בסך הכל רק טריילר אחד מאלו שהוקרנו שם. כמו כן, הוכרזו ליהוקים משמעותיים ונחשפו לוגואים חדשים. את הפירוט המלא אודות התצוגה תוכלו לקרוא כאן.

דבר מה נוסף בנוגע ל-Marvel שלא נחשף בתצוגה עצמה אלא עוד קודם לכן, הוא חשיפת תלבושת דמותו של הענק הירוק בסרט "תור: ראגנארוק", אשר מעתיקה לחלוטין את תלבושת הדמות מקשתות הסיפור בקומיקס "ענק הכוכב" ו"ענק מלחמת העולם", מה שחושף כי הסרט יתבסס עליהן במובנים מסוימים. בנוסף לתלבושת הכוללת קסדה, מגן זרוע וכלי לחימה, נחשף גם גרזן, שדומה בצורה מחשידה לזה אשר משמש את תור בקומיקס מאז שהפך ללא ראוי לפטיש. אתם מוזמנים לצפות בתמונה ולהתלהב בעצמכם:
Thor: Ragnarok
עוד מאת Marvel, אך למעשה יותר מאת Fox - טריילר ראשון לסדרת הטלוויזיה המצופה "לג'יון". הסדרה, שתהיה לשיתוף הפעולה הראשון בין Marvel ל-Fox בכל הנוגע לאקס-מן, תתבסס על דמות הקומיקס הפופולרית, ותשודר כחלק משיתוף הפעולה ברשת FX ברבעון הראשון של 2017. הטריילר לסדרה הציג אותה כמעין מותחן פסיכולוגי מותח ומסועף, בד בבד לאלמנטים קומיים רבים. צפו ותתרשמו בעצמכם מכמה שזה נראה, לפחות לפי דעתי, פשוט מדהים:
אלא ש-Marvel לא עצרה שם, ולמעשה נחשפו כמה פרויקטים עתידיים שלה בתחום ההנפשה בטלוויזיה. תחילה, נודע כי הסדרה "האוונג'רס, צוות גיבורי העל - האיחוד" ("Avengers Assemble") חודשה לעונה רביעית, שתיקרא "מלחמות סודיות" ותתבסס על אירוע הקומיקס מהשנה שעברה בעל השם הזהה, בו יקומים שונים קרסו אחד לתוך השני. העונה החדשה תכלול, בנוסף לדמויות מהעונות הקודמות, גם את דמויותיהם של הצרעה וגרסת תור של ג'יין פוסטר.

עוד נודע כי הסדרה "שומרי הגלקסיה" חודשה לעונה שנייה, שתכלול בה בנוסף לשומרים גם כמה מהנוקמים בתפקידים ראשיים, ובראשם איירון מן. עוד הוכרזה סדרה קצרה חדשה בכיכובם המשותף של רוקט ראקון וגרוט. ולבסוף, הוכרזה סדרה נוספת בשם The Hulk: Where Monsters Dwell, שתאחד בין הענק הירוק לדוקטור סטריינג'. כל אלו, יחד עם העונה הרביעית של "האוונג'רס", טרם זכו לתאריכי עלייה סופיים לשידור.

בנוסף לכך, זיכיון "מסע בין כוכבים" (הקרוי לאחרונה על ידי המפיצים בישראל בלעז "סטארטרק"), התהדר גם הוא בתצוגה משלו, בה הוא ציין 50 שנים לקיומו. בעוד צופה כי התצוגה תתמקד בסרט הקרוב בזיכיון, היא בכלל התמקדה בסדרת הטלוויזיה הבאה בזיכיון, "Star Trek: Discovery". הוכרז כי הסדרה החדשה תתקיים ביקום המקורי של הזיכיון, ולא תתקשר לסדרת סרטי הקולנוע. בנוסף, פורסם טריילר ראשון לסדרה, שלא חושף כמעט דבר, אך עדיין וודאי ילהיב מעריצים וותיקים:
גם "משפחת סימפסון" הגיעה אמש לכנס, וכיכבה בתצוגה מיוחדת לרגל הפרק ה-600 אליו הסדרה תגיע בעונתה הבאה, ה-28 במספר, אשר מתוכו הוצג קטע קצר (כזה שלא נחשף לנו). המפיקים בפועל, ובראשם יוצר הסדרה מאט גריינינג, הבטיחו כי הפרק "יתעלה מעל כל ציפייה שהייתה למישהו אי-פעם", ונותר לקוות כי הוא יהיה טוב לפחות כמו הפרק ה-500. בנוסף, גם "איש משפחה" ו"הבורגר של בוב" הגיעו אמש לכנס, והציגו טריילרים וקטעים מתוך עונותיהן החדשות הקרבות לבוא.

ולבסוף, כשכבר חשבנו שהיום הגיע לסיומו, וכך גם הכנס, הגיע הרגע לו מעריצי הסדרה "שרלוק" מחכים כבר במשך שנתיים, מאז 2014 - הטריילר לעונה החדשה שההמתנה לה הרגישה כמו נצח. ונראה, שהיה שווה לחכות:
זה היה היום השלישי של כנס "קומיק-קון", לאחר היום הראשון והיום השני כמובן. וכך, תם לו כנס "קומיק-קון" בשלושה ימים מלהיבים שאין כמותם, שעבורם נשארנו עד השעות הקטנות של הלילה, כי ההנאות הפשוטות בחיים הן לא יותר מטריילרים חדשים לסרטים וסדרות. תודה לכולכם אשר עקבתם אחר שהתרחש בהמוניכם, עם נתוני צפיות בהחלט לא מובנים מאליו - ואנחנו נתראה בשנה הבאה!
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.